Saturday, February 28, 2009

Nederlands en fiets

Nederland en Fietsen

Wanneer kom je naar het land windmolen, hoeft u niet verwonderlijk als er veel fietsers op de belangrijkste straten van de stad en zelfs dorp. Fietsen zijn hier al een belangrijke vorm van transport als aanvulling op gemotoriseerd vervoer. Rente, goedkoop, niet verontreinigen het milieu en gezond die ten grondslag liggen aan hen kiezen voor het gebruik van een fiets op de auto van BMW dat duurder.

Op het parkeerterrein station, restaurants, scholen en universiteiten in de functie tot een regering zien we de fiets diparkir netjes. Het is bewezen dat de fiets het vervoer is nog steeds een populair en er is geen onderscheid tussen de modellen voor het vervoer in Nederland is gezond.

Kanaal-specifieke kanalen zijn ook in Nederland alleen. De manier waarop de rode, blauwe borden hebben foto's en de fiets. Ander voertuig dan een fiets kan niet rijden op rode routes. Als beperkingen moeten door paden met voertuigen die gewoonlijk niet-fiets brug of tunnel. Dit maakt de bestuurder het gevoel veilig en comfortabel fietsen en hoeft niet te zorgen dat weer dodelijke ongeval.

Maar in Indonesiƫ, de enige landelijke gemeenschappen die nog steeds gebruik van de fiets als een fiets, ondanks het bestaan van de fabriek begonnen menghipnotis dorp. De meeste mensen nu het gevoel prestige fiets. Zij geven de voorkeur aan een motorfiets, en zelfs een auto gewoon naar de afstand tot de markt in de buurt van het huis.

Als mensen kunnen gaan naar Indonesiƫ als Nederlanders, de luchtvervuiling kan worden, storingsuitrusting kan worden geminimaliseerd. Deze gezonde en de meest belangrijke brandstof ngirit in het land van bestemming. Misschien moeten we imiteren de voormalige kolonisator landen we zijn. Laten we nu eens beginnen met fietsen. We kunnen beginnen kekantor als je wilt gaan, naar school, op de markt te brengen, en betaalbare plaatsen met goedkopere en gezond is.

Rifki Aris Sandi

0 comments: